بهترین جنبه خدمات طراحی سایت - ساخت سایت

Wiki Article

راه‌اندازی سایت با قالب اختصاصی سفارشی، طولانی‌تر است. چون سایت باید از ابتدا طراحی و کدنویسی شود. برای همین نیاز به زمان بیشتری دارید.

در این مدل از فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی فروشگاهی مردم و اشخاص حقیقی محصولات و فرآورده های خود را به یکدیگر ارائه میدهند و میفروشند.

زمانی که مشتریان بالقوه، شما را از طریق جستجوی گوگل، رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌های تبلیغاتی و غیره پیدا کنند و وارد سایت شوند.

البته امکانات پرتال فقط به همین ختم نمی‌شود. شما از طریق پنل مدیریت خود در پرتال می‌توانید ایمیل اختصاصی بسازید، اقدام به تولید محتوای وبلاگی کنید، در هر زمانی قالب خود را ویرایش دهید، صفحات جدیدی به آن اضافه کنید یا اصلاً یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید و ...

تصویر شاخص: در این قسمت می‌توانید یک تصویر برای پیشنمایش برگه خود انتخاب کنید. تصویر شاخص بیشتر در نوشته‌ها کاربرد دارد تا برگه‌ها.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

هر چیزی که درباره هاست ایمیل یا میزبانی ایمیل باید بدانید

خبر جدید اینکه «دوره پایه سئو» نوین منتشر شد! بزن بریم! نوین

نکته بعدی که در قیمت سایت فروشگاهی تاثیر گذار است و باید در نظر داشت این است که ؛ تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی و پیاده سازی فروشگاه اینترنتی بکار گرفته میشوند نیز در قیمت نهایی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است. احتمالا نمیتوان از یک تیم کوچک انتظار طراحی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای با پشتیبانی کامل را داشت.

دانلود و استفاده این نوع قالب‌ها که به قالب نال شده معروف است، برای سایت بسیار خطرناک است. زیرا مشخص نیست که قالب امن است یا نه؟

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

در مرحله بعدی باید استانداردهای عمومی که جدایی از نوع فروشگاه اینترنتی است و در طراحی آن مهم است را در نظر قرار دهیم. استاندارهایی مانند نوع رابط کاربری سایت فروشگاهی ، تجربه کاربری از سایت ، نمایش صحیح در دستگاه های مختلف از جمله موبایل و تبلت ، هماهنگی سایت فروشگاهی با مرورگرهای مختلف ، کدنویسی و برنامه نویسی از سمت سرور ، کدنویسی و برنامه نویسی سمت کاربر و.

جدیدترین نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده در کاسپید :
هر کدام که برای شما بهتر و منطقی‌تر است را انتخاب کنید. برای انجام اینکارها به قسمت تنظیمات رفته و در بخش عمومی منطقه زمانی دلخواه خود را وارد کنید.

با قرار دادن اطلاعات حفاظتی نظیر نماد اعتماد، مهرهای امنیتی، گواهینامه و جوایزی معتبری که دریافت کرده‌اید می‌توانید اعتبار سایت خود را به بازدیدکننده نشان دهید.

تا کنون به المان‌هایی که باید کلیک کنید در فوتر قرار گیرد اشاره داشتیم؛ اما چگونه این المان‌ها را در کنار هم قرار دهیم که مخاطبین از دیدن آن لذت برده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند؟

فوتر سایت بهترین محل برای قرار دادن اطلاعات فنی و حقوقی سایت است. با قرار دادن این اطلاعات در فوتر می‌توانید به مخاطب اطمینان دهید که اطلاعات قرار داده شده صحت دارند و آن‌ها را از حقوق خود در قبال کپی رایت مطلع نمایید.

با توجه به این امکانات، اگر کسب‌وکار کوچکی دارید، سایت‌هایی مانند سایت تک صفحه‌ای، وبلاگی، شرکتی، خبری یا فروشگاه‌های اینترنتی کوچک برای کسب‌وکار شما مناسب است.

نمایش: طراحی ظاهری سایت، بارگذاری و انتخاب قالب و سفارشی سازی سایت در این قسمت قرار دارد

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل منلع ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

این مسئله موجب سنگینی و کند شدن سرعت سایت و کاهش ترافیک ورودی خواهد شد. این موضوع خود از نظر سئو اثر بسیار منفی بر کسب‌وکار شما می‌گذارد.

به جرات می‌توان گفت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت هر لینک منبع کسب‌وکاری، داشتن یک وبسایت می‌باشد. بعد از درک نیاز به داشتن وب سایت برای کسب‌وکارتان، نحوه طراحی و راه اندازی سایت همیشه یک چالش اساسی بوده است. این چالش توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس کاملا مرتفع منلع شد. بطوریکه امروزه ساخت سایت با وردپرس در کمتر از یک ساعت انجام می‌پذیرد و این فوق العاده است!

به علاوه حس راحتی و تجربه خوب کاربری که در آن‌ها ایجاد می‌کنید، باعث می‌شود که نرخ پرش سایت شما کاهش پیدا کند. تمام این عوامل به گوگل این سیگنال را می‌فرستد که سایت شما توانسته به خوبی دل کاربران را به دست آورد.

ما با داشتن تجربه طراحی انواع سایت فروشگاهی، خبری، شرکتی و غیره، می‌توانیم بهترین سایت را برای‌تان طراحی کنیم تا درآمدتان افزایش پیدا کند.

باید بگوییم که اگرچه طراحی سایت تعاملی سخت به نظر می‌رسد؛ اما با قالب‌های شاپفا نباید نگران این موضوع باشید. قالب‌های شاپفا که با کمک آن‌ها می‌توانید سایت خود را طراحی کنید، ساختاری تعاملی دارند. کافی است که شما عکس‌ها و متن‌های موردنظر خود را در فرم‌های تعاملی جایگذاری کنید.

Report this wiki page