حقایق کمتر شناخته شده در مورد طراحی وب سایت - طراحی وب

Wiki Article

یا باید یک زیر دامنه ایجاد کنید و وردپرس جدید رو اونجا نصب کنید و یا یک هاست دیگه ای تهیه کنید.

برگه‌ها: برای ایجاد صفحه و زیر صفحه باید به این قسمت مراجعه کنید.

از طریق یک فرآیند یکپارچه، تیم ما وب سایت را به هاست متصل می‌کند تا در فضای نت توسط همه قابل دیدن باشد.

سپس بعد از آنکه سایتتان به طور کامل طراحی و راه‌اندازی کردید و نوشته و برگه‌ها (محتوا) در داخل سایت قرار دادید، دوباره به همین بخش برگردید و این گزینه را غیر فعال کنید (تیک را بردارید) و دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

فاکتور cls چیست فاکتور inp چیست و نکات مهم آن سه شاخصه مهم برای اندازه گیری roi در سئو فاکتور lcp در core World-wide-web vita چیست؟ و مواردی که باید بدانید بهترین ابزارهای جایگزین الکسا کدام است؟

آیا بهینه سازی و سئو سایت برای فروشگاه اینترنتی هم انجام میشود؟ تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

اگر می‌خواهید، سفارش خدمات طراحی سایت با وردپرس بدهید. می‌توانید از طریق این لینک، به کارشناسان تیم ما، انتظارات و ویژگی‌های مدنظر خود را اعلام کنید.

در صورت نیاز اتصال بانک اطلاعات سایت به نرم افزارهای مالی و انبار فروشگاه شما از طریق وب سرویس یا در نهایت فایل اکسل در هزینه و زمان شما در طول استفاده از فروش آنلاین بسیار صرفه اقتصادی خواهد داشت.

آمارها نشان می‌دهد که در هر ثانیه حدود ۶۳ هزار جست‌وجود در گوگل انجام می‌شود. همچنین سایت اول صفحه نتایج جست‌وجو معمولا بیش از ۹۰ درصد...

هر چیزی که برای کسب درآمد از اینستاگرام می‌خواهید + بلیط همایش فوق‌العاده نامحدود + دفتر اینستاپلنرر

سایت ساز / فروشگاه ساز پرتال، همۀ ابزارهای لازم برای طراحی و مدیریت یک سایت یا فروشگاه اینترنتی را در اختیارتان می‌گذارد.

کاسپید با بهره گیری از مهم‌ترین فاکتورهای جذب مشتری در طراحی سایت فروشگاهی و بر اساس قوانین سئو به آنالیز و طراحی این سایتها این سایت طبق جدیدترین متدهای بازاریابی و فروش اینترنتی اقدام مینماید که باعث می شود سایت فروشگاهی شما در موتورهای جستجو دارای بالاترین رتبه ها باشد.

فهرست‌های دربردارنده برگه‌های می‌باشد که شما قبلا ایجاد کرده‌اید تا کاربر بتواند به آنها دسترسی سریع‌تری داشته باشد. این بخش از سایت از نظر سئو اهمیت بالایی دارد و مهم‌ترین صفحات سایت از قبیل، دسته بندی محصولات، برگه‌هایی مانند برگه‌های درباره ما یا تماس باما در بخش فهرست قرار می‌گیرند.
وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد.

در این مدل از فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی فروشگاهی مردم و اشخاص حقیقی محصولات و فرآورده های خود را به یکدیگر ارائه میدهند و میفروشند.

قالب‌های آماده، امکانات شخصی‌سازی ندارند. بنابراین دست شما برای ایجاد تغییر در سایت بسته است.

همکاری پابرجا میان تیم گوگل ادز نوین و مجموعۀ گوشی شاپ ثابت کرد موفقیت در تبلیغات گوگل با صرف هزینه‌های تبلیغاتی گزاف هیچ ارتباطی ندارد!

برنامه‌نویس‌های ما طرح گرافیکی مورد تائید شما را تبدیل به یک وب سایت واقعی می‌کنند. کار کدنویسی وب سایت به تمیزترین و اصولی‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

راه دوم استفاده از طراحی سایت آماده می باشد که شما میتوانید با هزینه بسیار کمتر از راه اول وبسایت خود را راه اندازی نمایید.

برای اینکه بقیه افراد بتوانند سایت شما را در گوگل پیدا کنند و گوگل صفحات سایتتان را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره کند، باید این اجازه را به آنها بدهید. برای دادن این اجازه مطابق شکل زیر در پیشخوان وردپرس به قسمت تنظیمات و بخش اینجا کلیک کنید نوشتن رفته و اطمینان حاصل کنید که تیک گزینه “نمایش در موتورهای جستجو” نخورده باشد.

اینکه آیا می‌خواهید در وب سایت خود کاربران و مخاطبانتان بتوانند نظرخود را به اشتراک بگذارند یا خیر، به خود شما بستگی دارد و مدیریت آن به طور کامل در اختیار شماست. حال برای تنظیم کردن بخش نظرات وبسایت وردپرس مطابق شکل زیر، برای مدیریت بخش نظرات در سایت و اعمال تنظیمات مورد نظرات به بخش گفت‌وگو در پیشخوان وردپرس بروید.

پرتال بهترین سایت ساز و فروشگاه ساز فارسی است. در پرتال، شما تمام آنچه برای ساختن و مدیریت یک وب سایت شخصی، شرکتی یا فروشگاهی لازم است را به راحت ترین شکل ممکن و در قالب یک بسته با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد.

طراحان ما وب سایتی منحصر به فرد و جذاب برای شما خلق خواهند کرد.

این پلن مخصوص کسب و کارهایی است که به صورت خدماتی و شرکتی در حال فعالیت هستند و بیشتر قصد معرفی کسب و کار خود را در سایت منبع سایت دارند.

در نتیجه با سپردن خدمات طراحی سایت خود به ما، علاوه بر داشتن سایت با کیفیت، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از اینجا را بررسی کنید پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page